Polityka zarządzania jakością i środowiskiemi
Kierownictwo ETEU KONTENERY POLSKA jako firma zajmująca się „sprzedażą kontenerów morskich”, w dążeniu do ciągłego doskonalenia swojej działalności oraz wpływu na środowisko, wdraża swoją politykę zarządzania jakością i środowiskiem, która opiera się na następujących zasadach:
• Uwzględnianie potrzeb i wymagań naszych klientów, mając na celu ich pełne zadowolenie i spełnienie ich oczekiwań.
• Identyfikacja aspektów środowiskowych związanych z naszą działalnością „sprzedaży kontenerów morskich” w celu zapobiegania i minimalizacji, w miarę możliwości, związanych z nią wpływów na środowisko.
• Przestrzeganie obowiązujących wymagań środowiskowych oraz przepisów prawnych i regulacyjnych dotyczących naszej działalności „sprzedaży kontenerów morskich”.
• Ciągłe doskonalenie naszych usług, praktyk i procesów oraz naszego podejścia do ochrony środowiska w celu osiągnięcia większej satysfakcji klientów i pełnego zaangażowania naszego zespołu w realizację tej polityki.
• Ochrona środowiska poprzez racjonalne wykorzystanie zasobów, minimalizację odpadów i zapobieganie zanieczyszczeniom w naszej codziennej działalności związanej z „sprzedażą kontenerów morskich”.
• Utrzymywanie i aktualizowanie niniejszej polityki, gdy jest to konieczne, aby zapewnić jej ciągłą adekwatność.
Polityka zarządzania jakością i środowiskiem jest przekazywana wszystkim pracownikom firmy poprzez komunikację wewnętrzną, zapewniając jej pełne zrozumienie i stanowiąc punkt odniesienia do określania celów. Kierownictwo ETEU KONTENERY POLSKA zobowiązuje się do zapewnienia niezbędnych zasobów materialnych i ludzkich w celu realizacji wspomnianych celów, w przekonaniu, że poniesione koszty są niczym innym jak opłacalną inwestycją.